Vali keel

Vali keel

Meta peab aktiivselt läbirääkimisi suurte Hollywoodi stuudiotega, sealhulgas Disney ja A24-ga, eksklusiivse sisu loomiseks oma uue VR-seadme jaoks koodinimega \"Loma\", mis maksab vähem kui $1000 ja on mõeldud konkureerima Apple Vision Pro-ga.

meta-vr-headset-loma-json_01.jpg

G. Ostrov

Ettevõte Meta peab aktiivselt läbirääkimisi juhtivate Hollywoodi stuudiotega eksklusiivse sisu loomiseks oma uue VR-seadme jaoks, mis võib saada võtmetähtsuseks virtuaalreaalsuse turul Apple\'i ja teiste konkurentidega võitlemisel.

Uus premium VR-seade \"Loma\"

Meta uus seade koodinimega \"Loma\" on planeeritud väljalaske järgmiseks aastaks hinnaga alla $1000, mis on märkimisväärselt rohkem kui praeguse Quest\'i maksumus ($300), kuid oluliselt odavam Apple Vision Pro-st ($3500). See hinnastrateegia on suunatud VR-seadmete keskmise segmendi vallutamisele.

Partnerlus Hollywoodi hiiglastega

Wall Street Journal\'i andmetel peab Meta aktiivseid läbirääkimisi Disney, sõltumatu õudusfilmide stuudio A24 ning teiste suurte sisutootjatega. Ettevõte on valmis investeerima miljoneid dollareid episoodilise ja iseseisva immersiivsete videosisu loomiseks tuntud intellektuaalomandi alusel.

Strateegia Apple Vision Pro vastu

Eksklusiivsest sisust saab Meta peamine eelis võistluses Apple Vision Pro-ga, mis vaatamata kõrgele hinnale näitas pettumust valmistanud müüginumbreid - vaid umbes 500 000 seadet. Meta püüab luua taskukohasema alternatiivi rikkaliku sisuraamatukoguga.

Projekt \"Puffin\" ja VR tulevik

Lisaks \"Loma\"-le arendab Meta ka ülimkergeid VR-prille koodninimega \"Puffin\", mis töötab välise arvutusblokiga. See seade on planeeritud väljalaske 2026-2027 aastatel ja võib saada revolutsiooniliseks lahenduseks kantavate VR-seadmete valdkonnas.

Finantsinvesteeringud metaverumisse

Meta Reality Labs\'i osakond kaotas eelmisel aastal üle $17 miljardi, mis rõhutab virtuaal- ja lisandreaalsuse tehnoloogiate arendamisse tehtud investeeringute mahukust. Vaatamata kahjumitele jätkab tegevjuht Mark Zuckerberg aktiivset investeerimist metaverumi loomisesse.

Partnerlus Hollywoodi stuudiotega võib saada Meta jaoks pöördepunktiks atraktiivse VR-sisu ökosüsteemi loomisel, mis suudab meelitada massilist tarbijat ja õigustada miljardidollarilisi investeeringuid virtuaalreaalsusse.

Meta ametlik veebileht: www.meta.com

Kui tekib probleeme, kirjutage meile, aitame kiiresti ja kvaliteetselt!